Általános Szerződési Feltételek


a Főnix Pizzéria – www.fonixpizza.hu címen működtetett – webáruházon keresztül történő vásárlásokra vonatkozóan


Megrendelők által a www.fonixpizza.hu címen működtetett webáruházban kialakított rendelés feladási felületen az alábbiakban meghatározott lépések elvégzésével feladott megrendelésekre vonatkozóan elektronikus úton kötött szerződés jön létre Megrendelő, és a megrendelést fogadó Főnix Pizzéria közt, melynek folyamatát az alábbiakban közzétett Általános Szerződési Feltételek pontjaiban írtak szabályozzák. 

I. Webáruház adatai:


www.fonixpizza.hu webáruház üzemeltetője N. Szabó Nándor Béláné egyéni vállalkozó

Székhely: Pécs, Hunyadi út 2
Telephely: Pécs, Hunyadi út 2
Adószám: 43099395-2-22
Ügyfélszolgálat telefonon: 72/ 33 20 10
e-mail: fonix(kukac)fonixpizza.hu

II. A megrendeléssel létrejövő elektronikus szerződéskötés lépései


II.1. Regisztráció a www.fonixpizza.hu webáruházba:

első lépésként szükséges a regisztráció, amely során Megrendelő köteles a valóságnak megfelelően megadni a kért adatait. Regisztrálás után a megadott e-mail címre elektronikus levél formájában egy jóváhagyást kérő regisztráció visszaigazolást kap Megrendelő, ami levélben szereplő linkre kattintva tudja megerősítenie a regisztrációját. Ez a Megrendelő részéről történő jóváhagyás előfeltétele annak, hogy a webáruházban rendelést tudjon leadni a regisztrált adatok szerint.

II. 2. Belépés a már regisztrált felhasználóknak:

amennyiben már korábban regisztrálta magát a Megrendelő, akkor a honlap nyitóoldalán a ‘"Belépés:"mezőn keresztül megnyíló felületen a felhasználó név, és jelszó kitöltésével történő azonosítás után lehet a rendelési felületre belépni. 

II.3. A megrendelni kívánt termék/termékek kiválasztása:

a webáruházban az ‘Étlap – rendelhető ételek’ képre kattintva érhető el a termékválaszték. A megjelenített terméklistából kiválasztott termék/termékek megrendelése képezi a Megrendelő, és a Főnix Pizzéria közt létrejövő elektronikus szerződés tárgyát. A termékek vételárai tartalmazzák az általános forgalmi adót a csomagolást és a kiszállítási díjat. Az adott kiszállítási díjat külön feltüntetve a "kosárban" adjuk meg. A megjelenített terméklistáról kiválasztott, a kosárba kerülő termékek neve mellett találhatók az árak. A termékekről a képek illusztráció céllal kerülnek bemutatásra, nem feltétlen az egyezőség a valós termékek képével.

II.4. Megrendelés, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése:

a kosár tartalmának kívánt összeállítása után a ‘Kosár’ felületen van lehetőség a fizetési mód kiválasztására. A megrendelésre kerülő termék/termékek fizetésére több mód adott a Megrendelő részére, amik közül a megrendelés elküldése előtt választhat a Megrendelő. A webáruházban lehetőség van Szép kártyával történő és bankkártya fizetési tranzakcióra. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalvánnyal lehet fizetni. A fizetési mód kiválasztását követően a ‘Megrendelem’ mezőre kattintva mód nyílik a megrendelés tartalma, és a szállítási cím adatok ellenőrzésére, majd a ‘Megrendelem’ gombra kattintva történik a megrendelés elküldése, vagy módosítási szándék esetén a ‘...vagy rendelés nélkül Vissza az étlapra ‘ szövegrészre kattintva módosítható a megrendelés tartalma, mielőtt elküldésre kerül. A kosárra vonatkozó minimális rendelési érték 3090 Ft/ rendelés. 

II.5. Megrendelés visszaigazolása:

Főnix Pizzéria a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Főnix Pizzéria, és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő az 06/72 332010 telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

II.6. A megrendelt termék/termékek kiszállítása:

a rendelésben leadott tételek a futár által történő kiszállítással kerülnek kézbesítésre. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik.

II.7. A megrendelt terméket/termékeket lemondása:

kizárólag a rendelés feladásától számított 5 percen belül van lehetősége Megrendelőnek a lemondásra, amit személyesen tehet meg az étterem telefonszámán.

II.8. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

a "Kosár" tartalma a rendelés elküldése előtt bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető, a személyes adatok bármikor változtathatóak. 

II.9. Írásbeliség:

a megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Főnix Pizzéria nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

III. Problémák, reklamáció


A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:

e-mail: fonix(kukac)fonixpizza.hu
telefon: 06/72 33 20 10 jelezhető a reklamáció
Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.
Oldal tetejére